Mitt dåliga humör måste vända innan aftonen kommer

Vill önska er alla ett gott nytt år och ett gott avslut på år 2008.
Jag har dessvärre vaknat på fel sida idag. Kinkig och trött. Gnällig och störig. Jag försöker verkligen att hålla band på mig själv och nu framåt tolv mår jag väl lite bättre, men dålig sömn i natt orsakar ju min trötthet. Så enerverande!!!

Nu har jag i alla fall städat och dukat och snart ska vi iväg och handla maten. Verkligen i sista minuten, men vi har inte hunnit innan. Jag tror minsann att jag ska köpa en massa redbull också för att hålla mig vaken.

Jag var uppe tidigt och städade undan framsidan, men soptippen var så klart stängd idag så det ser fortfarande ut som innan. Kanske något mer organiserat.

Jag hoppas på en trevlig afton. Nyårslöften? Ja ett har jag och det håller jag för mig själv. Ni då?

Jag har ingenting att ha på mig ikväll som är så där nyårsblåsigt, men det var ju inte meningen att jag skulle kunna fira fullt ut och då struntade jag i att anstränga mig. Vad ska ni ha på er?

Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0