Up to date

Åh så fint det blir där hemma idag. Nissarna kom tidigt i morse och jag och Peter var väldigt nyvakna om jag säger så. Dom är flitiga och snabba. Förrådet blir ju kanon. Vår nya grovingång med snyggt golv dessutom;-). Det kommer bli riktigt bra och sedan har vi bestämt oss för att ha dörrar i vår walk in closet. Det blir bäst! Dom sätter listor idag oxå och det blir pricken över i:et. Ser mer färdigt och rent ut. Jag har varit hos min frisör idag oxå. Färgat både hårbotten och bryn. Skönt! Sedan har jag och Peter kört rundor för att hämta inspiration till vår framsida. Det är väldigt varmt och jag har nyss kommit ner till vattnet för att ta mig ett snabbt bad. Svalkande! Sedan hem igen och se vad som ska göras. Ikväll ska jag träffa tjejerna i Lund. Kram Kram

Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0