Effektiv trots allt

Trots att Peter inte har ätit någonting på hela dagen idag så har han och Micke jobbat på bra med panelen. Allting är förberett till i morgon och det känns super duper. Ett tag trodde jag faktiskt att min "förkylning" var på väg tillbaka och jag kände mig lite piggare. Jag gjorde fläderblomssaft och mat till grabbarna och sedan kom mamma på besök och hon hjälpte mig att få ordning lite i vår garderob. Efter det så kom förkylningen som om man hade satt på en kran på max. Det bara rann ur näsan och huvudvärken kom tillbaka. Det var bara att ringa trafikvakten och säga att jag inte kan flyga Tokyo imorgon. Lite trist, men vad ska jag göra. Totalt orklös!

Detta innebär att jag har fritt flera dagar på rad. Jag hoppas att jag snart blir frisk så jag kan ta tag i träningen igen...


Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0