Det ena ger det andra

Hej hopp!
Det här med att ha två bloggar och vara lika aktiv på båda är ju lite svårt. Svårare än vad jag hade trott i alla fall.
Jag tror att jag kommer att koncentrera mig på den andra för tillfället. Den känns lite roligare och dessutom är det lite mer liv i den eftersom jag kan skriva från precis överallt.

Min tanke är att jag skriver från Charlysprat lite då och då. Kanske inte varje dag, men i alla fall någon gång i veckan. Sedan får jag se vad jag beslutar mig för.

Nu ska jag träna, men först ska jag ge er länken till den nya bloggen igen...


MIN NYA BLOGG


liteavallt.wordpress.com


Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0