Jag vill flytta härifrån nu känner jag

Godmorgon,
så sitter jag här mer korsande fingrar och hoppas att allt ska gå bra idag. Min energi håller på att ta slut och jag orkar fan iinte så mycket längre!

Jag tittade på lägenheter igår. Hyresrätter till att börja med. Där skulle vi kunna bo och ha ett skönt liv fram till att vi vet var vi vill bo och vi ska som sagt ALDRIG MER renovera.
Jag var lite nyfiken på att se lägenheterna vid Hammars park. Dom var jättefina verkligen. Där skulle jag kunna tänka mig att bo, men jag vill inte ha någon lägenhet på sommaren.

Peter ringde precis och det verkade väl ha gått okej.
Jag är ändå så trött på det här...

Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0