Lite mer shopping, men i Malmö idag

Jag shoppade lite idag. Allt annat än det som jag egentligen var ute efter. Träningskläder. På STADIUM hittade jag en svart trevlig träningsväska. En champion i samarbete med rosa bandet. Var bara tvungen att köpa den. Det stod CHARLOTTA med stora bokstäver på den. Det var min.

Sedan köpte jag en rosa morgonrock som jag har försökt att ta bild på, men det blir inget bra. Först i provrummet och sedan här hemma. Jag har letat länge efter en morgonrock och när jag såg den här idag var jag såld. Puderrosa. Sammetsmjuk och lagom längd. Den fanns i svart också, men på något sätt ville jag inte ha den i svart, MEN jag kanske ångrar mig. ska tänka på det till i morgon.







Koncentrerad i provrummet


Sådär, lite gladare nu


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tittade på en likadan väska idag... ;-) Du é ju sötast i din fina rosa morgonrock! Dröm sött

2009-10-01 @ 22:00:27

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0