Nu ska jag träna

Tänk att jag fick den här fridagen också...
Är så glad för det...

Har inte gjort särskilt mycket av dagen, men ibland kan ju det vara ganska skönt det också. Jag har börjar blogga från liteavallt.wordpress.com idag och det går ganska bra. Min nya iphone-blogg. Just nu är det mest för att testa och det går ganska bra. Gå in och titta!!!

Nu har jag precis ätit en bit skaldjurspaj och ska bege mig till gymet för att träna. Riktigt roligt nu när man har kommit i gång. När jag åker till Chicago i morgon tar jag några dagars vilodagar och så kör jag på igen.
Jag hoppas att Peter har med sig en flaska gott rödvin när han kommer hem. Jag ska tillaga biff enchiladas ikväll. Blir jag nöjd med reultatet ska jag del med mig av receptet. Det kommer från Arla...


Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0