Svar på tal! Pang bom!

Dom ringde från the studio alldeles nyss och ville bjuda in mig till fotografering. Det var nämligen Yvette som hade skrivit upp mitt namn på en lista när hon var där. Äntligen fick jag lov att säga vad jag tyckte om deras behandling när vi var där den 11:e september. Jag berättade att jag redan hade varit där och att jag hade varit irriterad i två dagar efteråt. Han som ringde var vänlig och lyssnade och antecknade. Det var inte första gången som han hade fått klagomål från Malmö. Han skulle framföra detta och jag påpekade att det var en oerhört bra affärsidé, men att den höll på att förstöras av okunnig och otrevlig personal.

Nu mår jag bättre! Det var skönt att få ventilera eftersom det var en märkbart otrevlig upplevelse!

Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0