...vad gör han på tv liksom?

Varken jag eller Peter var särskilt hungriga när maten var klar. Märkligt eftersom jag har tränat ikväll, men så kan det ju vara ibland. Det blir mest fläderblomssaft från i somras som åtminstone jag häller i mig. Är jättetörstig!

Jag blev lite förvånad när jag alldeles nyss upptäckte att jag kände igen en kille i "ensam mamma söker". Brukar inte se det programmet, men vi hade det på av någon anledning. När Katarina gifte sig i somras med sin Markus Gyllin satt jag och mina tjejkompisar vid ett bord med en massa singelkillar. Där satt även den här nissen. Nu kommer jag inte ihåg hans namn, men jag hängde upp mig på hans "bonniga" skånska. Den passade inte riktigt till hans utseende. Han stötte dessutom på min kompis Jenny hela kvällen. Jag ska se om jag hittar en bild på den skånska nissen som nu gör sig ett namn på trean. Ha! Ha!

Tyvärr kan jag inte ladda upp en bild för tillfället, men jag hade bara hans ryggtavla ändå...

Kommentarer

SKRIV GÄRNA VAD DU HADE PÅ DITT HJÄRTA:

Ditt NAMN först. Det är roligare att läsa om det finns ett namn på avsändaren.:
Ska Charlotta komma ihåg dig??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva din lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0